Tema: Re: OnePlus One 64 GB
Autorius: Caponi
Data: 2014-12-09 14:48:17
1. Tai skonio reikalas. As megstu isimama atminti ir net esant visom kitom
identiskom salygom, geriau pasirinksiu kad ir 16GB aparata su SD lizdu, nei
64GB be (man taip ir patogiau bei greiciau perkopijuot didesnius duomenu
kiekius ir saugiau, bo kortelei is esmes px telefono ikritimas i bala, ant
saligatvio ar siaip aparato gedimas, o korteles mirtis gerokai maziau
tiketina).
1.1. Savaime aisku, jei kainos tai nenormaliai nekeltu, 64GB integruotos +
SD dar geriau :-)
2. Nepaisant tos teorines salygos apie identiskas salygas (tame tarpe
kainos), visgi SD korteles kainuoja gerokai pigiau.
3. SD korteliu skaicius kisenej is esmes neribotas, jei jau atsirastu
poreikis didesniam infos kiekiui.

O kuo blogai kortelej laikyt visokius media failus, dokumentus (zinoma, apie
iskrypimus, kaip softo instaliavima i SD as nesneku) as sugalvot niekaip
negaliu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/