Tema: Re: Renkuosi ragel? - pafleiminkim
Autorius: Mendoza
Data: 2010-11-08 11:44:02
nerasi.
bent jau kol HTC nepaviešins source kodų ir XDA galvos nesugalvos kaip
apeiti.
Kiek žinau, ten specialiai uždarytas šitas featuras,
nes pvz. Amerikėj toks dalykas nelegalus.

Max ka gali rasti, tai įrašinėjimas kas girdisi per speakeri (t.y. labai
tyliai).

--
jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau ?

Mendoza
@utos klubo signataras
--
Carisma'98 1.8GDI abtamats + lietekai