Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Darenas
Data: 2010-11-05 15:04:21
Na matai, o pas daugeli zmoniu 1. vietoje pamalt sh... newsuose :)))))

Paprastas pvz.: Mano mamai indaploves visai nereikia, naujos dovanu neima
blyn.
                        Mano zmonai kelias dienas indaplove neveiktu - man
galva "nusuktu".
Cia paprasti paligynimai apie poreikius, pripratima ir koncervatoriskuma...
(ne apie lanzbergi) :)

Darenas