Tema: Re: Renkuosi rageli - pafleiminkim
Autorius: Ramucio
Data: 2010-11-02 15:57:59
Va amzinas klausimas WM, Apple ar Android.
Nezinau, turiu HD2 su WM, Iphone 3GS OS4.1 , kartais pasikuriu Androida, bet
po keliu dienu suprantu kad Androidas tik zaislas, nezinau kazkaip nelimpa
man jis ir tiek. Daug visko, grazu viskas, bet.....kazko truksta, turi savu
minusu. Aisku daug kas pasakytu paimti pasinaudoti tikra Android aparata,
bet maigiau ir Desire, ir skirtumo nepastebejau.
Gal paprasciausiai pripratau prie WM, ir turiu savo reikiamu programu
sarasa, kurios veikia :)
Daug labai metu naudoju WM, nuo Win CE 2.0.
Greitis....na nepasakyciau kad WM sukasi leciau, na interneto narsykle, bet
tiek ji man ir reikalinga. WM mazai aplikaciju, na ir kas man uztenka. Ar
visos Apple ar Android jos reikalingos, cia kitas klausimas, ju daug, bet ar
visos naudingos???
Grazu ir su Apple ir Su Android pazaisti, bet tik pazaisti.....Kazkaip WM
man stabiliausiai i patikimiausiai veikia, bet aisku neatsisakau ir kitu
:))) visgi progresas: )