Tema: Re: Renkuosi ragel
Autorius: padugne
Data: 2010-11-05 00:03:32
On Thu, 04 Nov 2010 21:55:10 +0200, Mendoza wrote:

> korpusas - cia grynai skonio reikalas (man Desire grazhesnis) batarke
> laiko tiek, kiek naudoji - stebuklingu skirtumu nera. pliusas butu

Seip skirtumai yra. Tokiem dalykam kaip filmu ziurejimas netgi beveik
dvigubai. Priezastis banali, abalei idejo daugiau darbo optimizuojant
dekodavimo algoritmus ir ikinkant specializuota gelezhi. HTC tiek
nesistengia. Kasdieniniam gyvenime irgi gyvens kokiu 30% ilgiau nei
desire.

Tas pats beje ir su GUI. Epplas tiesiog idejo daugiau darbo i interfeiso
slifavimo darbus. Realiai tai skirtumas daugiau is blusinejimo serijos.
Bet labai daugeliui zmoniu tai svarbu, man pvz irgi.

Va pvz mazaminkstis irgi labai daug investavo i WP7 interfeiso
"bantikus". I tai kaip "vejas" nupucia tailus, i tai kaip "atsivercia"
appsas, "pasipurto" desktopo rodykle i desine ar tarkim "sushokineja"
toolbaro ikonos.

Daugelis del to netgi pasiryzhes kentet rimtus interfeiso trukumus. Tiesa
praktika rodo, kad tas ryztas po kokio menesio isgaruoja ir visi tie
specefektai nebejaudina. O var nepatogumas islieka ;)

> nebent "nesibraizantis" ekranas, nors laikant irankiu dezheje irgi
> susitrintu.

Tai pas desire irgi nesibraizo. Nors ji ir ne su tuo taip vadinamu
"gorilla glass" plastiku kuri deda i motorolerius ir man rodos dell
streak'a.

--
kthxbai.