Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-11-03 15:33:16
nu kad aš turiu E52, tai padjobkė visai ne į temą, tuo labiau, kad galėčiau
turėt ir tačskryną. Bet tas kuris būtų daugiau mažiau patogus, yra 2x
didesnis, suduš po pirmo kritimo, turės nelaikančią batareikę, o realių
pliusų, bent jau aš, iš didesnio ekrano nelabai matau - jis šiaip ar taip
mažas.....