Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Vitas
Data: 2010-11-03 16:01:46
man ir atrodo tie visi touchscreenai tiesiog nepatogus žaislai..Būtų įdomu
pamatyti kokį pilietį mėginanti paskambinti žiemą su pirštinėmis prie -15 su
savo kokiu super HTC capasitive touchscreen'u :)
Pats rinkausi sau tel. ir visgi supratau, kad šiai dienai Nr1 yra E52. Čia
aišku tiems, kad be pagrindinės skambinimo funkcijos, nori dar kelių
papildomu, pvz navi ar wifi.
Kokiam moksleivui per  pamokąs sėdint galiniame suole gal ir smagu sudėlioti
puzle androide..:)