Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-11-05 14:57:15
Pratęsiant temą, galima skalbti rankomis, galima skalbimo mašinoje, galima
indus plauti indaploveje, o galima viską sukišti į smartfoną ir teigti, kad
pvz koks androidas yra pats geriausias tik dėl to, kad jis puikiai skalbia
:)
Na ponai kaškur yra gi ribos, kai visos tos funkcijos tiesiog pradeda
trukdyti.
Asmeniškai man reikia, eilės tvarka pagal būtinumą:
1. Paskambinti/priimti skambutį
2. Žiemos metu pasinaudoti telefone esančiu žibintu (Punktas galioja tik
žiemos metu)
3. Patikrinti paštą
4. Kalkuliatorius
5. Pasinaudoti pinigine
6. Naudotis www naršykle
7. Paveiksluoti ir persiusti nuotraukas.
8. Navigacija
Viskas daugiau nieko nereikia, nes darbe kompas, mašinoje radijas, namie
viskas ko reikia iskaitant TV ir skalbimo mašiną.