Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Algis
Data: 2010-11-03 19:17:24
Mano E52 pusę metų tarnavo ištikimai ir toliau tarnauja.
Drožiamas taip, kad kraut reikėjo dažniausiai kas dieną.
Skraidęs daug ir iš aukštai, ant asfalto irgi.
Dar tinklinį ant smėlio pažaidžiau su juo ir smėliu kišenėj ;))
Ausinę teko pakeisti.
Išvaizda geriausiai išsilaukė iš visų anksčiau turėtų tel.
Vienintelis knisantis daiktas buvo tai maždaug kas dešimtą kartą GPS
nepagaudavo palydovų kelias minutes (esant puikiam ryšiui, su veikiančiu
3G connectionu).
Po perkrovimo pagaudavo per kelias sekundes.
Taip pat Skype'as jį kartais visiškai pakabindavo.

Dabar draugė naudoja.
Krauna kas kokias 5-6 dienas ;)))