Tema: Re: Renkuosi ragel? - pafleiminkim
Autorius: padugne
Data: 2010-11-06 12:16:54
On Sat, 06 Nov 2010 11:49:51 +0200, Darenas wrote:

> Na nezinau koks tavo ex device, pvz. mano O2 reikejo tweakint tik GPS

O2 seip yra telekomas, kazkas panasaus i "Omnitel". Devaisu jie negamina.

Ex devaisu turejau daug ir visokiu. Dalinai ir del to, kad toks darbas.
Pirmas PDA su GSM modemu buvo O2 XDA IIi kuris realybeje yra HTC Alpine.
Po to kruva visokiu su WM5, WM6 ir WM6.5. Tiek su "gryna" OS tiek su
visokiais htc touchflo (diamond, diamond2, hd, hd2). Vienas diamondas
beje buvo kaip tik O2 XDA su zydru touchflo :)

Be consumer devaisu dar ir profesionaliu tipo Symbol 9090, MC35, MC50,
ivairus Intermec, Psion Ikon etc.

> registra del greitesnio sat gaudimo (pats pasigaminau programele) ir dar
> viena programa panaudoti SKtools kaip kuriem tweakam ir viskas. Toks cia
> ir tweakinimas. Pas kelis draugus puikiai O2 sukasi be jokiu tweaku.
> Vel gi pagal poreikius ir norus.

Zinoma. Moskviciai irgi puikiai vazineja beigi turi savo megeju rata.

--
kthxbai.