Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Mendoza
Data: 2010-11-02 16:29:54
1GHz procas + 480x800 ekranas.
batareika laiko kad ir 5 dienas - jei nevartoji (tik budejimas)
o jei browsini, Wifi pajungtas, Mobilus internetas pajungtas, pokalbiai,
žaidimai etc - batareika valgosi.
Man per dieną prakalbant ~1val. + parowsinant,  vakare lieka 50% dar vaikams
pažaisti.

Jei visa diena sėdi miške, tai tokį telefoną gali pamiršti (geriau Nokia
6230i),
o jei kur civilizuotai - tai gali bet kur, bet kada pasikurti:
standartinė mini usb jungtis - tiek prie kompo, tiek prie prikurkės
mašinoje.

--
jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau ?

Mendoza
@utos klubo signataras
--
Carisma'98 1.8GDI abtamats + lietekai