Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: M@rumba
Data: 2010-11-04 21:51:25
O as buvau rades filmuka youtube, kur isorinis speakeris labai pagirtas...
Nes domina sis aparatas kaip ir navigacijos naudoimui, tai geras garsas
aktualu...

Tai kaip ten su tuo speakeriu?

"Mendoza" <giedrius@neraspamo.dakra.lt> wrote in message
turiu Desire ir nesiskundžiu.
Kad nebūtų didelio fleimo, tai pavardinsiu kas jame yra blogai:
1. Garso mygtukai dažnai pasispaudžia netyčia, vartant telefona.
2. Išorinis speakeris - tragiškas (su ausinėm viskas ok).
3. Marketas pilnas visokio mėšlo ir būna sunku atsirinkti geras programas.
4. ... nu kaip ir viskas.

Ekranas - labai netgi neblogas, dabar net ir kalibruojasi spalvos (nors man
ir default yra gerai)
Baterija - stipriai naudojant drasiai atlaiko vieną dieną (reikia
patweakinti CPU ir kernelį).
OS - čia jau atviros erdvės - daryk ką nori  (xda-developers.com).

--
jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau ?

Mendoza
@utos klubo signataras
--
Carisma'98 1.8GDI abtamats + lietekai