Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: 70005
Data: 2010-11-03 19:44:16
"Algis" <algisas@freemail.lt> wrote in message
news:iaqtrc$ml7$1@trimpas.omnitel.net...

> Sakyčiau Android vienareikšmiškai, išskyrus navigaciją.
> Yra bent 4 softai androidui, bet visie jie mano nuomone totalus pravalas,
> palyginus su WM ar Symbian.

Aha. O Milestonui nelabai ir tų panaudosi. Arba nu labai jau smaukytis
reikia:/ Tad nieko ir neturiu tam dideliam ekrane:(

> Turiu Desire - labai patenkintas.
> Kraunu 2-3 kart per dieną ;)
> Tiesa su HD2 ir Milestone manau bus panašiai.
> Bet nieko tokio turėtų, tuoj atvažiuot išorinė 5000 mAh batarkė ;))))

Turiu Milestoną, džiaugiuosi pasirinkimu.

Trūkumai jau minėti - nėr navigacijos ir pokalbių įrašymo (apskritai
Androide).
Na ir baterija laiko dieną, jei daugiau pašneki ar panaršai (tikrina 3 pašto
dėžes + Gmail, orai, kalendorius...).