Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Algis
Data: 2010-11-03 08:01:16
On 2010.11.02 15:45, NicMC wrote:
> 1. Esminis klausimas - Android ar WM? Ir kodėl?

Sakyčiau Android vienareikšmiškai, išskyrus navigaciją.
Yra bent 4 softai androidui, bet visie jie mano nuomone totalus
pravalas, palyginus su WM ar Symbian.

Androidui - softo yra žymiai daugiau, pats OS'as patogesnis, modernesnis
praktiškai visom prasmėm. Browseris pilnai palaiko flashą.

> 4. Kaip Desire ekranas? Pats tik pro petį mačiau, todėl prisiskaičius
> lazdavonių internete toks klausimas tikrai kyla...

TFT saulėj tikrai geresnis matomumas, ir tikėtina, kad elektros gausiai
mažiau srėbtų. Daugiau priekaištų ekranui neturiu.

> O ir šiaip - pasidalinkit nuomonėm. Vis tik ne šimtas tugrikų, tai ir
> expectance natūraliai nemažas...

Turiu Desire - labai patenkintas.
Kraunu 2-3 kart per dieną ;)
Tiesa su HD2 ir Milestone manau bus panašiai.
Bet nieko tokio turėtų, tuoj atvažiuot išorinė 5000 mAh batarkė ;))))