Tema: Re: Renkuosi ragel
Autorius: padugne
Data: 2010-11-03 00:13:12
On Tue, 02 Nov 2010 17:48:57 +0200, NicMC wrote:

> Pirmiausia - kalbėt :D

Tada imk nokia. Rimtai.

> SSH klientas - būtinas, bet yra jų visoms platformoms. Pokalbių

Nevisai. Pvz tokiam HD7 jis jei ir bus tai tik su specialiu m$
palaiminimu. Ir manau uz atitinkamus pinigus. Pats tokio dalyko jam
neparasysi is principo kaip ir beje FTP.
Normalaus FTP manau nebus ir oficialiai, bo devaise kaip zinia nera
appsam prieinamos failines sistemos :)

> valdymas, kuriuos reikia - įrašyt, kurių nereikia - numest nekėlus. Kol
> kas savos kūrybos softas tą puikiai atlieka. Ar perrašyčiau ant winmo -
> neįsivaizduoju.

Jei ka tai WinMo consumer devaisuose jau oficialiai palaidotas.
Dabartiniai PDA modeliai neuzilgo pasibaigs, o nauju niekas nebeleis. Bus
zinoma bizniui skirtu modeliu nes daug kas turi priinvestaves i WM
appsus, bet bus visai ne uz dabartinius pinigus.

> Mažiausiai norisi, kad telefonas morališkai pasentų garantijai
> nesibaigus, kaip kad su N71 kažkada nutiko. O pasižiūrėjus į senesnius
> androidus kažko labai panašu į tai...

Tai kad visai nepanasu. Pvz mano nexusui greit bus metai, kol kas vis dar
priklauso topiniu devaisu kategorijai.

Dar senesni androidai anais laikais buvo naslaiciai, nes nei vienas
gamintojas nenorejo pyktis su microsoftu. Todel visi hero ir pan jau
pristatymo metu buvo lowendas.

--
kthxbai.