Tema: Re: Renkuosi ragel
Autorius: padugne
Data: 2010-11-04 23:36:54
On Thu, 04 Nov 2010 16:12:42 +0200, Darenas wrote:

> Apie savo +1 net nekalbu. WM po default yra ne telefonine platforma -
> tai tiesa. Bet kas liecia lankstuma pasidaryti interfeisa pagal save,
> tiek android tiek symbian tolokai dar. (taskbarai, lock, dialer ir t.t.
> t.t.) cia mano nuomone ir nereikia, ypac useriams, irodyneti kitaip...

O kas yra tie kurie ne "ypac useriai"? Tiesiog smalsu.

Nezinau is kur vis dar laikosi sitas gandas, bet pagal interfeiso
perdarymo lankstuma WM niekuom nei geresnis nei blogesnis uz ta pati
androida ar aifona. Tik tiek, kad su neperdarytu WM gyvenimas yra labai
liudnas, o androido ar aifono perdarinet paprastai niekas nesivargina.
Bet jei norisi tai yra visokiu modu, toolbaru ir temu tiek aifonams tiek
androidams.

--
kthxbai.