Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Algis
Data: 2010-11-03 23:18:37
Jei čia yra tas pats iGo kaip ir tikras iGo 320x480 rezoliucijai tai
tikrai nieko daugiau man ir nereikia.

Tik kur tokį gaut? ;)

.... beieškant iGo 480x800 rezoliucijai radau Motonav, iGo pagrindu.
Kuris atrodo kaip arklio užpaklais, važiuojant greičio nerodo ir
maršruto iš daugiau nei 2 taškų sudaryt negali.