Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Algis
Data: 2010-11-03 19:06:39
Didelis pliusas ekranas internetiniam puslapiui, zemelapiams ir t.t.
Ir toks pats didelis - klava / spausdinimo greitis.
Dar sąlyginis pliusas - valdymas, IMHO patogiau ir greičiau viskas
vyksta nei rodyklytes maigant. Bet čia smulkmena.
Ir ne visai touchscreen'as, bet OS'ai (turbūt visi išskyrus WiMo 6.x)
patogesni už S60v3