Tema: Re: Renkuosi ragelá - pafleiminkim
Autorius: Algis
Data: 2010-11-05 11:59:19
Kiek aš žinau iGo yra tik 320x480 rezoliucijos.

Jei nori naudoti ant 800x480 rez. naudoji iGo žemėlapius ir voice'us su
motonav, kuris atrodo kaip arklio užpakalis, važiuojant nerodo greičio
ir suprantą tik maršrutą iš dviejų taškų.

Jei radai tikrą 800x480 iGo, pasidalink.
Pagaliau nebeturėsiu priekaištų dėl navigacijos.