Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Darenas
Data: 2010-11-04 16:10:15
Tikiu, susitvarko visos platformos, as daugiau apie ekrano dydi ir patoguma
naudojant.
Bet kaip visada, kaip kam... mano draugas paemes mano WM i rankas nezino ka
daryti su juo. :)))
Apie savo +1 net nekalbu. WM po default yra ne telefonine platforma - tai
tiesa. Bet kas liecia lankstuma pasidaryti interfeisa pagal save, tiek
android tiek symbian tolokai dar. (taskbarai, lock, dialer ir t.t. t.t.)
cia mano nuomone ir nereikia, ypac useriams, irodyneti kitaip...

Darenas