Tema: Re: Renkuosi ragel
Autorius: padugne
Data: 2010-11-04 23:48:42
On Thu, 04 Nov 2010 21:13:07 +0200, NicMC wrote:

> pokalbių įrašymas, anot interneto sunkumų nesudaro. man dzin koks ten
> garsumas - svarbu yra ką pateikti prireikus. navigaciją irgi radau -
> iGo. Tas pats Google maps irgi...

Su pokalbiu irasymais seip slidus reikalas. Principiniu sunkumu tai
zinoma nesudaro, bet kadangi sitas hardwaro aspektas yra
nestandartizuotas, tai ne visi rekorderiai veikia su visais devaisais. WM
ir symbiane beje lygiai tas pats.
Kitaip tariant, rekorderis turi atrast reikiamus garso mixerio kanalus.
Kurie seip jau visiskai nebutinai prieinami publikai, tai gamintojo
sprendimas.

--
kthxbai.