Tema: Re: Renkuosi ragelį - pafleiminkim
Autorius: Mendoza
Data: 2010-11-04 21:55:11
tas "veikia plavniau" - blusu kaustymas (desire sukasi sklandziai, nereikia
lyginti su senu Hero)
korpusas - cia grynai skonio reikalas (man Desire grazhesnis)
batarke laiko tiek, kiek naudoji - stebuklingu skirtumu nera.
pliusas butu nebent "nesibraizantis" ekranas, nors laikant irankiu dezheje
irgi susitrintu.
nu dar dideli pliusai - 2x kaina (gi brangesnis tai geresnis) ir ivaizdis
(kai kam tai labai aktualu).

--
jei rezultatas tas pats - kam moketi daugiau ?

Mendoza
@utos klubo signataras
--
Carisma'98 1.8GDI abtamats + lietekai