Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Sail
Data: 2017-12-19 08:37:32
Ir ne visada gerimas is pirmo karto atsiskleidzia.

Kazkada gavau Bushmills prabangesni buteli, tai pirma syki paragavus
pasirode neskanus.

Bet paskiau kaip saldainis suejo, geriant po 20 gramu per syki. Iki siol
geri prisiminimai.

Nors buvo papuoles ir viskis uz brangiai, kuris smirdejo sudegusiomis
padangomis, ir nu niekaip ten nieko geresnio pajusti nepavyko. Reiskia ne
man darytas produktas.