Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Tomas
Data: 2017-12-18 21:04:25
nekalbek nieku, tavo tevo latrai gal negeria.
nx gert, jei neskanu? man skanu, bet samagono as nx negeriu tikrai

"Vytook's"  parašė naujienų news:p0vr45$ffi$1@trimpas.omnitel.net...

Tiek tėvo samagonu, tiek mano kopūstų vynu piktnaudžiavo visokie
draugeliai. Pretenziju nebuvo.
Apie alkoholio "skonį" aš išvis nekalbu, tai plačiausiai paplitęs mitas
kad jis skanus (siūlau paskaityti Aleno Karo knygą Lengvas būdas
suvaldyti alkoholį)
NIEKAS negeria alkoholio dėl skonio, nes yra DAUG skanesnių ir pigesnių
gėrimų. Geriausi expertai - vaikai. Duok jiems pasirinkti ką gerti - 100
metų senumo rūšinį vyną ar kaimiškos giros, spėkit ką pasirinks?