Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-15 19:22:23
Priminei jaunystės istoriją. Lakėm samagoną - realiai axujennas buvo (nu
ten iš tų legendinių "daro tik sau", draugeliui vestuvių progą kaip
senas tėvo draugas užraugęs buvo), susivertėm taip maždaug po litrą ant
galvos. Kai baigėsi, pradėjom tuštint barą visą iš eilės. Sekančią dieną
vakarop skambina večerinkos savininkas, sako - tu žinai, kad vakar mes
dar bonkę gryno spirito padarėm? Žmona pasigedo ten kažkam pavalyt ar
padezinfekuot, pradėjo ieškot, rado tuščią bonkę su visom kitom kampe
padėtą :-)
Beje, po to samagono po kokio mėnesio savaitgaliui tūsą suorganizavom,
vienas draugelis po prisiminimų berods iš aukštaitijos paėmė kažkokio
irgi tipo geros naminukės apie porą litrų. Rezultatas - apart visokių
alų ir kitų "vyriškų" reikalų gėrėm ir mergų vynus beigi visokius
šampūsikus, samagono užteko tik paragaut, gert noras staigiai praėjo.

Apibendrinant - po gero samagono ir spiritas kaip vanduo eina. Nu ir
samagonas samagonui nelygus :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/