Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Vytooks
Data: 2017-12-13 14:47:18
Mano tėvas, kai dar tremtyje gyveno, darydavo tokią "cukrinę", kad į
valdiškas niex net žiūrėt nenorėjo. Tik jis vietoj mielių dėdavo tomatų
pastą. Va jum ir technologijos.
O man atsimenu bajeris buvo, nustojo rūgti obuolių vynas ir net vyno
mielės nepadėjo. Prisiminiau, kad kopūstų sultys gerai rūgsta, dapiliau,
tai po savaitės staigiai viskas išrūgo :D. Skonis tai aišku buvo
šlykštus, bet nuo 1 puodelio kaimo pijokus versdavo iš kojų :D