Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Sail
Data: 2017-12-07 12:26:02
Ragautas dalykas, bet jam truksta zmogaus ranku silumos.

Gera samane puikus dalykas. Palaikai azuolo statinej pusmeti (galima
primetyt i stiklaini azuolo gabalu ar pan), ir dar pora metu buteliuose.
Ir pasidaro isvis fantastinis gerimas.

Yra like keletas buteliu tokio.

Pavasari / rudeni isoki trumpam i ezera, tada nuogas atgal i grycia, ir
cerkute tokio gerimo isgeri. Apsirengi, ir pasaulis igauna harmonija.