Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Sail
Data: 2017-12-15 15:21:28
Ne.

Esu pastebejes, kad paragavus kai kurio viskio, slakelis gazirovkes PASKIAU
isryskina kai kuriuos skonio niuansus, kuriu siaip nelabai jauciasi.

Bet gazirovke pilt i viski ar mest leda - man taip netinka.

Rytais manes susniakas jau daugeli metu nebekamuoja, tik gilioj jaunystej
pasitaikydavo. Bet vartojant alkoholi sveikatai isgerti daug skysciu, nes
alkoholis sausina organizma.