Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Sail
Data: 2017-12-07 16:43:18
Laikui begant atskiri gerima pagal skoni. Traku kibininej pvz pora sykiu kai
kaukolinio atnese tai nuo to laiko ten nebesilankau.

O tas mano aprasytas gerimas tai mano darytas, tad zinau kilme ir
technologija100%.
Nors ir tai nebutina, esu ragaves puikaus dzukisko, ir klausimu nebuvo.

Bendradarbis gero dzukisko prisipirko, tai tiesiai sviesiai pasake - degtine
dabar bare stovi, nes niekas is jo sveciu jos jau nenori, nors yra
pasirinkimas, ar gera samane gerti ar valdiska degtine.

Siaip gamyba idomus uzsiemimas, tik darant saziningai, su salyklu / miltu
virimais etc jeblios gaunasi pakankamai daug. Darant mazais kiekiais darbo
kiekis tampa per didelis, o didinti apimtis irgi nera paprasta - tai garo
generatoriaus galingumo neuzteks, tai virinimo talpos pakankamos nera, ir
t.t.