Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-07 15:35:15
On 2017-12-07 13:54, Vytook's wrote:
> Nu čia visai kaip su naminiu alumi - kaip tik patenka ant konvejerio,
> pasidaro ne naminis.

Mano visi gyvenime ragauti skaniausi alūs buvo ne naminiai, todėl aš
tame matau tik pliusą.

Ir visų alkoholinių gėrimų, kurie yra įgavę "rankų šilumos" Labanoro
girios viduryje, didžiausia problema - nenuspėjama kokybė. Vieną dieną
ji gal gera, kitą dieną abejotina. O gali pasitaikyti diena, kai ji bus
mirtina. Nelegalus dalykas, paslapčia verdamas pardavimui, yra panašus į
loteriją. Aš nerizikuočiau. IMHO.

p.s. dar ne karto negirdėjau, jog kai kas nors atsitempia samanės butelį
iš kažkur ištraukęs, visiems neaiškintų, jog čia pats nuostabiausias ir
geriausias produktas, padarytas pagal paslapčia nuo tarybų valdžios
išsaugotą šuns katės tėvelio pusbrolio 100-o metų senumo receptą ir
gaminta grynai savo poreikiams, naudojant tyriausią šaltinio vandenį
Užpakalių kaimo miško tankynėje. Tik kaip šis nuostabus gėrimas,
gamintas tik asmeniniam naudojimui, kažkokiu būdu pakliuvo pas šitą
veikėją, istorija nutyli :)