Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: DK
Data: 2017-12-08 13:49:12
Esu gyvenime gal kokių 30 skirtingų samanių ragavęs. Iš jų 1-2 geriamos
buvo, ir taip, po porą stikliukų, nedaugiau. Visa kita - negeriamas brudas.
Taip pat pažįstu tik vieną asmenį, kuriam samanė yra geriau nei
licenzinis alkoholis, bet tas žmogus turi problemų su priklausomybėmis,
tai nerodiklis.
Manau, kad istorijos apie kokybišką samanę ir sąmoningą žmonių
pasirinkimą yra tokio pačio lygio kaip Verygos statistiniai duomenys PSO.