Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-12-09 19:58:42
Nuo mieliu man sake labai priklauso, alaus mielemis neimanoma
 isgaut stipresnio nei berods 7.5 alaus, stpresnis jau su berods
 vyno mielemis, tad kaip ir nevisai alus. Galima spirituoti, kaip
 ir vynus, bet sako lietuvos alaus gamintojai to nedaro, nes
 pigiau pagamint su vyno mielemis 9 proc alu nei silpna
 spirituoti. Cia prie bokalo kazkada alaus gamyklos technologas
 pasakojo.

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----