Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-14 22:40:54
On 2017-12-14 10:52, Exx wrote:
> Butent, as kai labiau megstu "lengvesnius", tai Bushmills ar Jameson's
> uzu 1ltr ~18€ man yra labai krikscioniska kaina.

Rekomenduočiau pirkti 0.7l, bet rimtesnį ir skanesnį. Reik tik akciją
pagaut. Pvz.:

https://www.barbora.lt/produktai/skotiskas-viskis-strathisla-12-y-o-40-proc-dezuteje-700-ml

12 metų išlaikymas, 20 eurų. Tikrai neblogas.

O jei nepagailėtum 25 eurų, tai va variantai:

https://www.barbora.lt/produktai/viskis-aberlour-12-y-o-dezuteje-40-proc-700-ml

https://www.barbora.lt/produktai/skotiskas-viskis-monkey-shoulder-blended-malt-40-proc-700-ml

Abiems akcija po 25 EUR, abu geri ir nesulyginami su tavo minėtais. Pvz.
vasarą Amberlour'as iš viso ilgą laiką Barboroje buvo po 18 EUR. Aišku,
jei alkoholiniai gėrimai perkami principu "nusiperku ir iškart išgeriu",
tada akcijų neprigaudysi. Reiktų namie barą įsitaisyti ir ten kaupti kai
pagauni per akcijas.

Jei švelnūs viskiai patinka, tai va šitiems būna akcijos už 18-19 eurų:

https://www.barbora.lt/produktai/skotiskas-viskis-the-glenlivet-founder-s-reserve-40-proc-dezuteje-700-ml

Prieš kokią savaitę mačiau Vynotekoje po 19 EUR. Neblogas, ypač, už
18-19 eurų, bet man asmeniškai visi tris prieš tai išvardinti šiek tiek
labiau patinka.

Nors vėlgi, reiktų atsižvelgti į savo alkoholio vartojimo įpročius. Jei
ten perkama kokiam baliui, kai viskas bus mauku išgeriama, tai gal ir
neverta 12Y viskius pirkt, vis tiek tokie viskiai jau ragavimui skirti,
o ne maukimui iki dugno. IMHO.