Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-12-09 19:33:39
Sovietmecio antisamagonine propoganda ypac akcentavo sitai, kaip
 ir didelius mirusiu kiekius minejo, nesigilinau ar tai teisybe,
 bet galejo buti ja, to pakanka kad geriau vengti nepatikimu
 gerimu. o as pats tik kelisnkartus esu samagona geres, ir pamenu
 po vieno kaimisko vakarelio akiu baltymai pas visus gerusius buvo
 raudoni,praejo be pasekmiu, bet nemanau, kad tai visiskai
 nekenksminga. Arba tas atsirugimas samagonu ar viskiu man yra
 slykstus, viski nebent pepsikola skiedus as galiu
 gert.

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----