Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: DK
Data: 2017-12-08 13:53:07
Oi ne, teisingai apie alų rašė, aukštaičiuose alus skirstomas į
"pirmoką", "antroką", "trečioką".
Trečiokas - tai 4-6 laipsnių alus.
"Pirmoko" stiprumas net nežinau nuo kokių faktorių priklauso, bet tikrai
esu tokį gėręs, kai po antros stiklinės jaučiausi beveik blaivas, tačiau
atsistojęs sunkiai sugebėjau paeiti tiesiai. Tiesa, visas ragautas
"pirmokas" man buvo nemalonaus skonio, nes jame jaučiamas alkoholis.