Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: DK
Data: 2017-12-08 13:36:35
Turiu namie 5 ltr. bakelį. Prieš kokius 6 metus matavau stiprumą - tai
buvo 72 laipsniai. Produktas iš žemaitijos.
Galiu perleist. Prieš perleidžiant galiu duot paragaut.
Kadangi čia kaip suprantu raritetinis deficitas, o bakelį gavau kaip
didelę pakišą - tai kainos neįsivaizduoju, bet galim sukeist ant kokio
JW Blue Label arba šiaip kurio "single malt" (mano nuožiura) atitinkamo
kiekio.