Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-18 19:11:55
On 2017-12-18 17:33, fenix@h wrote:
> ilgai
> islaikytas viskis buna stipresnio skonio, bet ypac svelnus

Išlaikytas įgauna skonio vientisumo, kai nepajusi, jog skonis sau,
alkoholis sau, spalvos sodrumo, dėl ilgo išlaikymo bačkose, ir kas
svarbiausia, jame jau būna ne tik skonis, bet ir poskonis. Švelnumas,
tai toks, by design reikalas. Kai kurie viskiai jau sukurti tam, kad
nebūtų švelnūs.

Geri išlaikyti viskiai dažnai pribloškia savo skoniu pačiais pirmais
gurkšniais ir po to lėtai ragaujant vieną porciją ar dvi. Jei tu ji
dubasinsi kaip pigų viskį ar degtinę, po trečio stiklo jau ypatingo
efekto nejausi, nebent specialiai susikoncentravęs stengsiesi. Bus
malonu ir tiek. Tad, esant ribotiems resursams, geriau brangius viskius
degustuoti po stiklą ar du į vakarą, o lietuviškai "šventę švęst" lupant
kažką pigesnio.

Taip pat būna aštresni viskiai, pvz. dūminiai, kurie veikia šiek tiek
kitaip, t.y. pirmieji gurkšniai gali pasirodyti labai aštrūs, bet
geriant antrą ar trečią stiklą tu pradėsi jausti įvairius skonio ir
poskonio niuansus, net labai malonų saldumą liekantį burnoje, nors iki
tol tau jis atrodė absoliučiai sausas, brutalus ir atsiduodantis dūmais.

Tiems kas tuo nesidomi, neragavo, nedegustavo, savo skonio nelavino, aš
iš viso nesiūlyčiau reikšti savo nuomonės aiškinant, jog "nieko ten
nėra, viskas melas, geriama tik dėl alkoholio", nes norint nuomonę
turėti, reikia tuo dalyku domėtis.

Kaip aš nedrįsčiau aiškinti austrių mėgėjų forume, jog visos jos šūdas
ir kažkokie gyvi snargliai, nes aš asmeniškai jų nevalgau ir nesuprantu
kame ten malonumas, taip geriau ir kitiems nebandyti aiškinti savo
supratimą apie tai, apie ką jie supratimo neturi.