Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Bronco
Data: 2017-12-15 18:23:04
On 2017-12-15 09:02, Vytook's wrote:
> Pamenat nepriklausomybės pradžioje iš Amerikos 1 galono bambalius
> spirito veždavo? Tada ir valdiškas alkoholis nebrangus budavo, bet jį
> pirkdavo TIKRAI ne dėl skonio.

Pamenu. Bet ar tu galvoji, jog jį visi gerdavo? Aš vieną kartą ragavau
jaunystėje prie ežero, kai visi normalūs gėrimai baigėsi, kažkas
išsitraukė ten to Rojalio ar kaip jis vadindavosi. Tai įsipilus 4/5
apelsinų sulčių dar šiaip ne taip nurijau kelis kartus. Brūdų brūdas.

Tai čia prieš 20 metų veiksmas vyko, visai kiti laikai ir kitos
galimybės, dabar kas pasiūlytų tokį gėrimą, tai varytų prie populiaraus
ežero pailsėti.