Tema: Re: Gero samagono kainos
Autorius: Ignas
Data: 2017-12-08 21:02:29
Gėris nebent tam, kas jį pats išsivarė. Iš tos pačios serijos kaip visiems
savo vaikai gražūs. Bbž, yra visokių žmonių ir visokių potraukių ant šio
svieto, gal kam ir belenkokio stiprumo, gerklę draskančio skonio gėralas yra
pats tas, nežinau. Asmeniškai man tik valstybiniai gėrimai ir kad nebūtų
jokios meilės, rankų šilumos ir kitų kenksmingų priedų.