Tema: Re: paskolos
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-06-12 09:29:14
On 2013-04-29 18:27, Toxis wrote:
> bet vat vitiek tautiechiams reikia kad visi su ju vizija sutiktu. Kaip
> cchia namas be shiltnamio, vishtu, beigi shuns budos, nafyk tada toki!
> (hiperbolizuoju) O, mintis, kad zhmones su skirtingais estetikos
> suvokimais buna kaiptais nelabai ateina...
>
> tau namas be zhalumos netenka grozhio, man namas su zhaluma prideda 50%
> provincialumo,

Tau teko buti nuosavo namo be zalumos kieme vasara??? Manau, kad ne. Jei
butu teke, sneketum kitaip.

Audrius K.
P.S. Jei kiemas be zalumos, tai n..xren namas is vis. Asfalta kieme as
turiu prie daugiabucio ir prie daugiabucio kieme esancio garazo...

  namas su shiltnamiu - 85%. Nors ash pilnai suprantu, kad