Tema: Re: paskolos
Autorius: gopenzo
Data: 2013-04-22 13:57:43
Prieš maždaug mėnesį ėjau per bankus. Preliminariai geriausius procentus pasiūlė Swedbank'as litais ir DNB eurais. Danske didelis pradinis įnašas, trumpas laikotarpis.
SEB'o procentai didesni nei pirmų dviejų. Į Nordea nėjau, nes girdėjau, kad išvis nebeduoda paskolų.

Tik va visi gąsdina dėl Swedbank'o neaiškios kainodaros, su kuria neaišku kas bus ateityje (viliboras + šalies ekonominis rodiklis + marža).