Tema: Re: paskolos
Autorius: MRT
Data: 2013-05-03 13:27:25

> Nichuja sebe "nachaliavai" 100K mokant į priekį (cituojant tamstą). Plius dar sąlyga, kad nuomininkų bus, ir kad jie neprišiks tau
> į būstą (LTU nuomojasi tik bomža, kaip jau sakiau). Dar sąlyga, kad NT ar šildymo mokesčiai nepakils. Dar lakstyk ir prižiūrėk,
> remontuok. Po to neaišku, kokia kaina galėsi parduoti. O kur dar valiutos rizika.

Audringai reaguoji :) .. 100K moki ne visai i prieki, o pagal grafika..
Kitaip sakant 15metu gauta nuoma pervedi kaip imoka..
Ko dar nepaminejau, tai kad padengt 700 Lt imoka, tai reikia
dar GPM primest, taigi "lupant" 824 Lt dengi tik kredita..
"amortizacija" = 15metu visokio plauko bomzu apsnerksta ir aptarakoninta buta :))
"sekminga nuoma" = taip niekas neisdure, nenusuko, be parkiu eile nuomuotis..
O is esmes teisingai supratai, ka norejau pasakyti po tuo "naxaliavu"..

> O palūkanas tai kažkokias išvis fantasmagorines įdėjai. Paskaičiavai, kai jos dugne. Realiau būtų skaičiuoti:
>
> http://www.paskolu-brokeriai.lt/busto-paskolos-skaiciuokle?kreditoSuma=100000&palukanuNorma=3&grazinimoMetodas1=2&palukanuNorma2=10&grazinimoMetodas2=2&terminasMetais=15&atidejimasMen=&calc=Skai%C4%8Diuoti#skaiciuokle
>
> Matome, kad kainelė padvigubėja, o įmokos irgi ne tokios jau mažos tampa? Ir čia tik 15 metų kreditas, kai de facto standartas yra
> 25, o ir suma maža - 100K, paprastai išalkę jama daugiau.
>
> Zjbs investicija!!

kad visus 15metu issilaikytu tos 2%-3% man atrodo nerealu..
bet kad per tiek laiko uzkiltu iki tiek, kad vidurkis gautusi 10% sakyciau
gal irgi kiek per daug pesimistiskai ... juk siuo metu sutelpa i 2%, kilt kils
bet jei tas dalykas nutiks po 5metu, tai trecdali laiko turi ~2%.. paskui ~3%,
dar veliau 6% (bet jau ir kredito likutis bus mazesnis), tai +/- optimistiskai
gal ir galima butu tiketis su laseliu sekmes, kad viso kredito palukanos bus ~3-4%..

> O dabar ramiai atsisėsk ir pagalvok, kiek kartų tu "išsukti" tuos 100K gali per 15 metų. Esant realiai metinei grąžai 10proc. bent
> dvejus tokius pat būstus nusipirksi. "Nachaliavai", kaip Tu išsireiški. Bet įtariu, nelabai suprasi apie ką aš kalbu, kaip nekurie
> čia komentuojantys būrai nesupranta.

Issukt reik moket.. o ir suma reikia turet.. jei turi 15% nuo 120K ir
trukstamus 100K imi skolon, tai suk nesukes tuos turimus 20K..
Tiesa, kaupiamuosius ir turejau tam Snore su terminais
12/18/24/30/36men su 9.9% .. tik startas su kuklia suma, tai kol
"prisisuko", tai ir Snora uzlenke (dar 2men buvo like paskutiniam indeliui).
Po to "pasukau einamojoj saskaitoj ant 0.00%" ir prikapsejo iki
senos statybos .. kredito nenorejau, tai ja ir apsiribojau..

> Svarbu atskirti kas objektyvu (finansai - apie ką temos pradininkas ir klausė) ir subjektyvu (emocijos ir su juo susijęs
> individualus psichologinis problemų bagažas). Pastarasis nei manęs, nei Mix nedomina.
> Diskusijos - "su tėvais/be tėvų", ar "kaip/kas man patinka/ nepatinka" - tėra emociniai kliedesiai, dėl jų skonio nesiginčijama.
> Kiekvienas daro kaip jam patinka :) Ir po to srebia pasėkmes - kam smagios, kam nelabai.

Yra issakyta tarp tu emociju ir objektyviu teiginiu.. taciau kiekvienas
turi savo subjektyvia dali .. viska susumuoja ir gaunas kazkoks sprendimas..
O del pasekmiu irgi.. nei labai gudru is saves lauzt "atspejus", jei nei
eit langu dauzyt ir visu is eiles kaltint, kad "apsiskaiciavai" su sprendimu.