Tema: Re: paskolos
Autorius: MRT
Data: 2013-05-23 11:05:46
> Aš nekalbėjau ten apie įmokas mėnesines, o apie pradinį įnašą. Tai koks bus pradinis įnašas imant 100K paskolą? 0 LTL?

Nezinau :) .. gal 15% .. o gal 25% .. nuo 100K nebutu siaubingai dideles santaupos.

> O bankai šiandien tam pasiruošę ir tam pritaria, net ir su pakeltais LB rezervo reikalavimais?  Ir ką Tu už 120K LTL žadi pirkti?

Skaiciai apie NT verte tokie salyginiai.. galima ta 100K perskaiciuot i 200K..
Tik cia Toxiui norejau pasakyt, kad 15 metu mokant po ~800 Lt bus taip,
kad 15*12*800=144K ... tai ar uz 144K vertes NT lupa nuoma >800 Lt?
Tarsi neatsizvelgta, kad koki 50% NT vertes sumokejo su pradiniu, tada
trukstamiems paimta paskola.. uz ja 800 Lt/men.. o nuoma tarkim 1000 Lt/men.
Tai kur cia tas teigtas biznis, kad nuoma dengia viska ir dar lieka ant alaus :)

> Visa bėda ne tiek Tavo tradiciniuose skaičiavimuose (kurie visai logiški ir veikė prieš 20-10 metų), kiek apskritai dabartinėje
> netradicinėje ūkio situacijoje. Bankai zombiai, turėję bankrutuoti, dar nebankrutavo.

As ne Sulija :) .. nezinau, kas bus rytoj.. ir to as prisibijau..
Iskaitant i ekonomikos pokstus, palukanu gebejima keisti masteli,
darbo turejima ir neturejima ir t.t. .. man paciam ta rizika buvo nepriimtina,
nors ir kaip mano tradiciniai skaiciavimai sake, kad siuo metu "nebaisu" :)

> Kita vertus, jei įsisuks defliacinė spiralė - vėlgi, bedarbystė augs. Nieko ypatingai žadančio. Jei Tavo turtą perims
> varžytynėse - tai neteksi tiek depozito, tiek rožinių svajonių. Suprasčiau, jei palūkanas 15 metų fiksuotum. Bet negali. Aš
> kažkiek galiu, bet tik 5 metams.

Jei buciau emes, tai fix'as mano butu pasirinktas 3 men :)
Tik tiek, kad buciau emes daugiau nei truksta ir pasilikes kazkiek rezerve.