Tema: Re: paskolos
Autorius: MRT
Data: 2013-05-02 10:55:53
> :) katik jamiau, palukanos, blea tingiu keltis dokumentus, ar 0.8 ar 1.8 (su
> euliboru, kuris dabar niekinis)

Speciau, kad greiciau 1.8% .. bet cia dabar, kai jos +/- dugne..
juk buvo kadaise ir didesnes.. kazkada jos kils..

> giminietis nuomoja uzh pasakishkus pinigus 1k buta baltushoj, turejo kelis
> taigi, shiek tiek zhinau kiek ir kaip te su kainom, ne ish shiknos duomenis
> traukiau=)

As tik norejau atkreipt demesi ir i tai, kad tie 700 Lt/men kartais gaunasi, kai puse buto
vertes jau sumoketa santaupom, o trukstama dalis per kredita, uz kuri ir mokama 700 Lt/men.

Dzin tos palukanos.. siuo metu jos mizernos.. bet..
700 Lt/men * 12men = 8400 Lt/metams..
x10metu = 84kLt ... jei x30metu = 252kLt..

Man (tarkim) idomu kiek kainuoja 3 kamb. butas, kurio nuoma lupama 1k..

... as irgi kai ka ne is shiknos traukiau .. pries pusmeti susipirkau sena statyba, man patogioj
vietoj, 3 kamb. 67kv. .. plojau 130kLt be paskolu.. o nauja statyba, man reikstu paskola..
remonto truputi dariausi, bet stipriai islaidaut nelabai iseina, tai palengva ir nebrangiai :)