Tema: Re: paskolos
Autorius: mYnDe
Data: 2013-04-26 17:23:54
Paskaiciuokim
1.Esam keturiu asmenu seima, gyvenam 4kambariu bute(Senos statybos). Uz
sildyma mokame vidutiniskai 650 Lt/men . uz nuoma dar 450 Lt. Gaunasi per
menesi 1100 Lt.
2. Imu paskola, dadedu turimus pinigus ir perku nama. Uz sildyma moku 350 +
paskolos imoka 700. Gaunasi 1050.
Gyvenu nepalyginamai komfortabiliau, permoka gaunasi tik nesildymo sezonu,
bet tai atperka nuosavas kiemas ir uz tvoros  esanti gamta

As renkuosi var.2

:)
Gero savaitgalio !