Tema: Re: paskolos
Autorius: mYnDe
Data: 2013-04-26 12:15:00
Tai cia kaip? Tipo dibi iki kokiu 50 m, sutaupai bustui, tada jau ir vaiku
gali susilaukti? Nu man taip netinka ...
O aplink pilna pavizdziu "kaip gera gyventi su uosviais" :) neveltui
anekdotu pilna is sios srities. Bet jei kazkam patinka trintis su  siknom ir
taupyti pinigus, prasom, sekmes gyvenime :)