Tema: Re: paskolos
Autorius: gopenzo
Data: 2013-05-24 12:12:07
Charoš pizdėt, gerai? Dažniausiai vien norėjimo neužtenka...

Kai kam nors pasakai, kad perki ką nors su paskolą, garantuotai gauni klausimą ir pasiūlymą: "Ar žinai kiek permokėsi bankui? Gal geriau pataupyk ir tada pirk..."
Esmė tokia, kad gyventi reikia dabar, o ne kažkada ir ilgo laiko kontekste yra visiškai dzin kiek ir kam ten permokėsi.

Pavyzdžiui imant paskolą butui aš esu suinteresuotas, kad mano mėnesio įmoka būtų kuo mažesnė, o ne, kad kuo mažiau permokėčiau bankui ir turėčiau 15 metų gyventi totalaus taupymo režimu.

Čia su tom paskolom gaunasi maždaug kaip tam anekdote apie rūkymą ir Ferarį.