Tema: Re: paskolos
Autorius: Insane
Data: 2013-04-22 14:49:14
Siaip nezinau del valiutos, nes musu litas ar taip ar taip priristas prie
euro, na tik pralaimi del konvertavimo, kita vertus islosi (bent kolkas) del
euriboro. Plius perspektyvos tokios, kad vis tiek eura isivesim, tik laiko
klausimas ar su sia valdzia ar su kita..
Mes pasiemem eurais ir kazkaip nesinervuojam del to visiskai