Tema: Re: paskolos
Autorius: abc
Data: 2013-05-03 02:56:57
On 30/04/13 14:26, MRT wrote:

> [...]
> n-metu paimto kredito verte..
>
> ~700 Lt Lt/men mokesi ir su 100kLt paskola .. terminas 15metu.. jei
> palukanos 3%~4%
>
> http://www.paskolu-brokeriai.lt/busto-paskolos-skaiciuokle?kreditoSuma=100000&palukanuNorma=3&grazinimoMetodas1=2&palukanuNorma2=4&grazinimoMetodas2=2&terminasMetais=15&atidejimasMen=&calc=Skai%C4%8Diuoti#skaiciuokle
>

> Kitaip sakant imk paskolas, rizikas, nuomuok.. ir po 15metu sekmingos
> nuomos turesi savo NT naxaliavu,
> toki koki pirkai uz 100kLt pries 15metu + amortizacija +
> 15metu_pasenusia_statyba.. bet naxaliavu ir tavo :)

Nichuja sebe "nachaliavai" 100K mokant į priekį (cituojant tamstą).
Plius dar sąlyga, kad nuomininkų bus, ir kad jie neprišiks tau į būstą
(LTU nuomojasi tik bomža, kaip jau sakiau). Dar sąlyga, kad NT ar
šildymo mokesčiai nepakils. Dar lakstyk ir prižiūrėk, remontuok. Po to
neaišku, kokia kaina galėsi parduoti. O kur dar valiutos rizika.

O palūkanas tai kažkokias išvis fantasmagorines įdėjai. Paskaičiavai,
kai jos dugne. Realiau būtų skaičiuoti:

http://www.paskolu-brokeriai.lt/busto-paskolos-skaiciuokle?kreditoSuma=100000&palukanuNorma=3&grazinimoMetodas1=2&palukanuNorma2=10&grazinimoMetodas2=2&terminasMetais=15&atidejimasMen=&calc=Skai%C4%8Diuoti#skaiciuokle

Matome, kad kainelė padvigubėja, o įmokos irgi ne tokios jau mažos
tampa? Ir čia tik 15 metų kreditas, kai de facto standartas yra 25, o ir
suma maža - 100K, paprastai išalkę jama daugiau.

Zjbs investicija!!

O kur dar būti tikru, kad kaimynai bus ne pacukai, ir kaip tai patikrint?
---

O dabar ramiai atsisėsk ir pagalvok, kiek kartų tu "išsukti" tuos 100K
gali per 15 metų. Esant realiai metinei grąžai 10proc. bent dvejus
tokius pat būstus nusipirksi. "Nachaliavai", kaip Tu išsireiški. Bet
įtariu, nelabai suprasi apie ką aš kalbu, kaip nekurie čia
komentuojantys būrai nesupranta.

Bendruoju atveju gyvenamas plotas nėra investicija, tai tik išlaida ir
nieko daugiau. O jei tai išlaida - reikia išleisti kuo mažiau, jei
nenori visą likusi gyvenimą būti statistiniu lietuviu už 3K "ant
popieriaus". Ir tai - tik Vilniuje tokie statistiniai atlygiai. O jei
nori kaifuoti - tai niechuj verkti, kad mažai uždirbi, ar kad bankas kruša.

Svarbu atskirti kas objektyvu (finansai - apie ką temos pradininkas ir
klausė) ir subjektyvu (emocijos ir su juo susijęs individualus
psichologinis problemų bagažas). Pastarasis nei manęs, nei Mix nedomina.

Diskusijos - "su tėvais/be tėvų", ar "kaip/kas man patinka/ nepatinka" -
tėra emociniai kliedesiai, dėl jų skonio nesiginčijama. Kiekvienas daro
kaip jam patinka :) Ir po to srebia pasėkmes - kam smagios, kam nelabai.