Tema: Re: paskolos
Autorius: abc
Data: 2013-05-03 02:56:20
On 29/04/13 13:35, Trolis wrote:

> Kiek žmonių gali tą verslą išsukt? Labai tikėtina, kad tie, kurie gali
> tai padaryt- būtent ties tuo ir akcentuotis. T.y. Jeigu žmogus gali
> verslaut, tai jis ir verslaus, o jeigu negali - jis ir neverslaus.

Sukti ir išsukti gali tiek žmonių, kiek nori. Nors ir visa Lietuva.
Hobių turi kiekvienas. Nenori - nesuki, eini lenkti nugarą kitam už
2K-3K LTL/mėn (statistiškai). Tuomet kam tuščiai kalbėti apie kažkokį
Lietuvos atsigavimą, ar Vakarų vijimąsi?

> Spėju, kad tai jau ne NT ir ne automobilio įtaka, o amžiaus, nes
> dažniausiai tai nutinka bent jau apie 30tuosius metus, o tada jau visos
> ambicijos ir taip mažėja. Vaikučiai pabiručiai irgi mažina vyrų
> testosteroną- automatiškai ir norą konkuruot, ambicijas. Tad
> pasitenkinimas tuo ką turi, dažniausiai giliau negu nenoras rizikuot. Be
> to ar tikrai yra gerai tas noras rizikuot? Man tai neatrodo įtikinamai.

Na, automobilį čia paminėjau tik šiaip, juokais (nors lizingas irgi
kaštuoja). Bet NT vaidina didžiulį vaidmenį. Kiekvienas ilgalaikis
įsipareigojimas varžo. Jei šiandien taip neatrodo, rytoj-poryt bus
kitaip. Tokia yra daugumos psichologija.

Kažkoks tyrimas buvo, kad konkurencinis potencialas pasiekiamas keli
metai po santuokos, po to slopsta. Bet aš, pvz. esu labai patenkintas
tuo, ką turiu ir vertinu tai. Man visko užtenka, bet kažkodėl tuo pačiu
visada norisi judėti į priekį. Todėl manau, kad tai suderinama. Nėra
baisiau, kai žmogus numiršta 30ies metų - ima priminti pensininką.

Na, o ką gali prarasti daugiausia? Kažkokių popieriukų, ir bankrutuoti.
Nu ir kas, kad bankrutavai? Persitvarkei, ir toliau varai, iš naujo
pradedi. Niekam neįdomu. Tad dėl rizikos tai viskas LTU yra labai
paprasta. Jau kartosiuos, bet jei nesiimi iniciatyvos, tai kitų
iniciatyva sutvarko tave savaime. T.y. nerizikavimas baigiasi tuo
garantuotu statistiniu vidurkiu. T.y ubagyste - vadinkime daiktus
tikrais vardais (5 LTL už litrą degalų ir 2K-3K LTL vid. atlyginimu).
Turbūt niekas nesitiki dirbdamas kasininke pasidaryti milijonieriumi.
Net jei labai gerai dirbs, dirbdamas sau jis visada pasieks daugiau. Nes
tai bus jo hobis.

> Gaunan 2-3klt algos nematau galimybės nusipirkti nei pakenčiamo būsto,
> nei pakenčiamo automobilio.

O kam apskritai gyvenime kažką pirkti? :) Į grabą nenusineši. O vaikai
lengvai gauto palikimo nevertins. Tad jei esi su 2-3KLTL atlygiu, tai
nuomokis kur nors papigiąja - Lietuvoje yra NT perteklius. Jei tave
tokia situacija ilguoju laikotarpiu tenkina - tai viskas tvarkoj. Jei ne
- tuomet gilinkis į save ir dirbk, kas patinka, ištobulėsi su laiku ir
tas atlygis nebebus 2-3K LTL, o daugiau. O jei esi taip labai nusiminęs
su 2-3K LTL, kad net nėra vilties kažko pradėti - susirask bendraminčių
ūpui pakelti, tai veikia :)